Siggraph 2003: AMD64 Nihayet Bir Anlam İfade Etmeye Başlıyor

Siggraph 2003: AMD64 Nihayet Bir Anlam İfade Etmeye Başlıyor

(Ç.N.: Omid Rahmat’ın yazılarını daha önce İngilizce aslından okuyanlar, AMD ve özellikle de “AMD fanboy” adını taktığı AMD fanatikleri ile ilgili yazılarının oldukça alaycı olduğunu fark etmişlerdir. AMD fanatiklerinden zaman içinde gelen tepkiler Rahmad’ın bu üslubu kasıtlı olarak, meydan okurcasına kemikleştirmesine neden oldu. Öte yandan Rahmad, farklı etkinliklerde AMD’nin tepe yöneticileri ile sürekli görüşebilen saygın yazarlardan biridir.)

Sadece gerçek, saf kan grafik tutkunları Siggraph’ın kıymetini takdir edebilir. Bir süredir grafik endüstrisinin her kesiminden kişileri bir araya getiren bu önemli konferans sıradan bir ticaret fuarına veya en iyi ihtimalle bir nevi animatörler için Oyun Geliştiricileri Konferansı’na dönüşme tehlikesi içindeydi.

Ana sergi salonu geçmiş yıllardaki kadar büyük değil, ancak atmosfer iyi ve insanlar başka her şey için olduğu gibi konferansa katılmak, meslektaşlarıyla buluşma fırsatı bulmak için de geliyorlar.

Ana sergi salonu geçmiş yıllardaki kadar büyük değil, ancak atmosfer iyi ve insanlar başka her şey için olduğu gibi konferansa katılmak, meslektaşlarıyla buluşma fırsatı bulmak için de geliyorlar.

Ancak artık GPU pazarındaki abartı ve heyecan biraz durulmuşken, yarı-akademik grafik tutkunlarının bildiği ve sevdiği şekline tekrar bürünmüş durumda.

Geçmişteki Siggraph’larla ilgili raporlarımızı aşağıdaki yazılarda bulabilirsiniz:

Bu yıl, çok fazla sürpriz veya disko gibi aydınlatılmış standlar yoktu – en azından Comdex tarzı bir çılgınlık yoktu. Bu yıl, bazı şeyler kamuoyunun popüler yaklaşımı olmadan da parıldıyordu.

Hareket yakalama (motion capture) podyumunda dans eden vücutların fotoğrafını çekmesek Siggraph eksik kalır. Bu alandaki teknolojik gelişmeleri mi sordunuz? Artık iki kişi Salsa dansı yaparken de, "post-production" için yeterli veri aktarılabiliyor. Hmmm.

Hareket yakalama (motion capture) podyumunda dans eden vücutların fotoğrafını çekmesek Siggraph eksik kalır. Bu alandaki teknolojik gelişmeleri mi sordunuz? Artık iki kişi Salsa dansı yaparken de, “post-production” için yeterli veri aktarılabiliyor. Hmmm.

Ne yazık ki ilgi toplayan saçmalıklardan biri, Opteron öncesi ortaya çıkan zengin olasılıklardı.

Bir cevap yazın