Medal of Honor’dan Enteresan Rakamlar

Tüm zamanların en çok ön sipariş alan Medal of Honor’ı yolda. Peki en iyisi olabilecek mi?

Bizleri ABD’nın 11 Eylül sonrası Orta ve Yakın Doğu petrollerini ele geçirme projesinin ilk ayağı olan Afganistan’a konuk edecek yeni Medal of Honor, 15 Ekim’de rafları süslemeye hazırlanıyor bildiğiniz gibi. İlk izlenimler, oyunun beklediğimiz etkiden bir hayli uzak olduğunu gösteriyor olsa da Medal of Honor markası, beklediği ilgiyi görmüşe benziyor. Zira bu, 11 yıllık Medal of Honor tarihinde en çok ön sipariş alan Medal of Honor oyunu (her ne kadar hala Black Ops’un bir hayli gerisinde olsa da).

Medal of Honor’a gösterilen ilgi bununla da sınırlı değil. İşte Medal of Honor’dan ilgi çekici rakamlar:

  • Monday Night Football da dahil olmak üzere TV reklamları ve Manhattan Times Square dahil olmak üzere en büyük 6 Amerikan pazarında dış cephe reklamları
  • Oyun daha çıkmadan 180.000 Facebook ve 25.000 Twitter takipçisine sahip.
  • Medal of Honor çokluoyuncu modları açık beta yoluyla PlayStation 3, Xbox 360 ve PC platformlarında 1 milyonu aşkın oyuncuya sunulmuş.
  • PC Çokluoyuncu Beta Aynı Anda Oynayan En Fazla Oyuncu Sayısı (PSU) değeri, EA’in önceki rekorunu elinde bulunduran Battlefield: Bad Company™ 2’den %41 daha fazla. (Tabii Bad Company 2 için açık beta yapılmadığını da göz önüne almamız gerek)
  • Linkin Park’ın Catalyst isimli parçasına Medal of Honor kurgusuyla çekilen video, 1 ve 2 Ağustos’ta Youtube üzerinden 6.5 milyon kişi tarafından izlenerek en çok izlenen video olumş.

Kaynak: Aral Basın Bülteni

21 Yorum

  1. Ziyaretçi

    mw2 sonrası cod-hater olan bir insan olarak diyebilirim ki black ops’ın yanıda moh’un esamesi okunmaz,rezalet basit bebetor iğrenç bir oyun moh.bu kadar da net konuşuyorum,hiç çıkarmasalar daha iyi.

    • MegaWolt

      “cod-hater” ne demek yaa!! hangi ülkede yaşıyorsun sen arkadaş? Türkçe bu kadar da katledilmez yaa yuh.. Kendinizce böyle alengirli kelimeler kullanarak bilgiçlik taslıyorsunuz ama zavallısınız…

      Oyun çıkmadan oynamadan yorum yapmak olmaz. Çıkınca oynar görürüz, merakla bekliyorum. Unutmayın CoD yokken MOH vardı…

    • MegaWolt

      Türkçe dersi itina ile veririm evet. Mahlasım Türkçe olmayabilir, yabancı bir karakter adını nasıl Türkçe yazarım bana söyle, bilmeden de yorum yapma.

      Türk müsün yabancı mı bilmiyorum ama burası Türkçe bir sayfa, yorumlarını da Türkçe yap, ezikliğin seninle kalsın.

      • Ziyaretçi

        Zuaboçuabuba mahlas falan lise-2 edebiyat dersinden gelmiş arkadaş.liseli detected demek şart oldu

      • Tahir Meylani

        Hakkaten mahlas kelimesini duymalı o kadar uzun zaman oldu ki, anlamını bile unutmuşum :).

      • MegaWolt

        Yaşın 12 sanırım…Merak ediyorsan yaşım 25… Ben senin gibi günde 50 kelime ile konuşmuyorum, cahil olduğunu böyle her yerde belli etme gülerler :))

  2. stoic

    Türkçesi düzgün olup, lakabı ingilizce olursa da sana anadilini düzgün konuşman konusunda telkinde bulunabilir diye düşünüyorum :).

       Cod-Hater da ne demek hakikaten yahu? Breeh breeh brehh gençliğe bak hele..

  3. PcMaKeR

    Hate nefret ederim gibi anlamına geliyor yanlış bilmiyorsam ama hater ne bilmiyorum. Türkçe büyük harfle başlar diyor MW2 ama kendi ilk cümlesinde kullanmıyor. Nick olayına gelince takma isimler Türkçe olmak zorunda mı illaki. Ama her iki oyunun da bütün versiyonlarını bitirmiş biri olarak her ikiside güzel. Bize aksiyon sağlıyor mu Evet. Benim için yeterlidir 😉

  4. ravenholm

    Cod’dan nefret edici kardeşim infinity ward yada activision yada treyarch sana para mı veriyorda burda fanatiklik yapıyosun?Üstelik çıkmamış bir oyun hakkında olması düşündürücü!

  5. Ziyaretçi

    Cod’dan nefret ediyorum demişim adam iw sana para mı veriyor demiş xS Oyun çıktı neye çıkmadı,açık betayı oynadık,full sürümün videolarını izledik incelemelere baktık rezalet.Rezalet demeyelim,aslında vasat bir oyun ama EA bu kadar şişirince oyunu hayal kırıklığımız da büyük oluyor maalesef.

  6. Ziyaretçi

    oyun çıkmadı diyenler asıl bilmeyenlerdir. oyunun multiplayer için açık betası varken siz nerdeydiniz. oynasaydınız vasatlığı görürdünüz.

    zaten bilmedikleri için dil dersi vermeye gelmişler. kendileri ne halde bilmezler.

  7. Ziyaretçi

    asıl saf sensin sanırım. oyun bitmiş haliydi. demo şeklinde bişi denilebilir. sadece 2 harita bulunuyordu ve level 7 vardı en son. bize laf atmadan önce kendinin oynayıp oynamadığını söyle. o haritaları baştan yapacak değiller 2 günde sen saf olma.

  8. evren

    OYUNU OYNAYAN BİRİ OLARAK ÖNCE ŞUNU SÖLİYİM CORE2 DUO 3 GHZ İ OLANLAR PEK FAZLA Bİ OYUN DENEYİMİ BEKLEMESİN QUAD CORE İŞLEMCİ ŞART OYUNA  4 GB REM  GTX 295 İLE VE BU İŞLEMCİ İLE REZALET Bİ PERFORMANS ALDIM BU OYUN İÇİN İŞLEMCİ ALMAYA DEĞERMİ DERSENİZ SİZE HİÇ ŞÜPHESİZ DEĞER DERİM NEDEN Mİ İLK OLARAK OYUNMW2 DEKİ GİBİ BOKTAN GRAFİKLİ DEĞİL DAHA DETAYLI BÖLÜMLER ŞİŞİRME DEĞİL DAHA DOĞAL GERÇEKSİLİK HİSSİ VE MEKANA HAKİMİYET DAHA YÜKSEK UZUNLUK GAYET İYİ SON OLARAK OYUN KENDİSİNİ MW2 DEN AYIRMIŞ VE SIYIRMIŞ SİLAH SESLERİ FİZİK EFECTLERİ HARİKA Kİ QUAD CORE A İHTİYAÇ VAR İŞLEMCİM NERDEYSE %100 DE ÇALIŞIYODU Kİ BEN MW2 Yİ HİÇ KASMADAN OYNAMIŞ ADAMIM BLACK OPSU DA HİÇ KASMADAN OYNAMAYI UMUYORUM AMA YİNE KISA YAPARLARSA OYUNU KÜFÜRÜ BU SEFER HARBİ BASICAM 🙂

  9. MegaWolt

    Oyun MW2’deki gibi çok çok çabuk bitti. Yeni oyunların sorunu da bu zaten, çok kısa yapıyorlar, Tam zevkini alıyorsun hobaa oyun bitmiş. Sesler muhteşemdi, silah sesleri çok gerçekçi olmuş. Yine abd fanatizmi ön planda tabii yine. Grafikler gayet başarılı bazı hatalar dışında. Dediğim gibi en büyük eksisi çok kısa bir oyun olması. Yani eski oyunlara bakıyorum bunların en az iki katı sürede biterdi. Güzel birşey yapıyorsunuz bari hakkını verin uzun soluklu yapın…

Bir cevap yazın