Mafia 2 Sistem Gereksinimleri Belli Oldu

Beğendiniz mi?

Mafia 2’i akıcı oynabilmek için yeni bir bilgisayar almanıza gerek yok tabi PhysX etkilerini açmazsanız.

Ağustos ayının son günlerinde bizlerle buluşacak Mafia 2, bu yılın klasik olmasını beklediğimiz oyunları arasında. Mafia 2 yeni bir klasik olur mu bilemiyoruz ama bildiğimiz bir şey var, eğer Mafia 2’i PC’de oynamak istiyorsanız cebinzden küçük bir servet çıkarmanıza gerek yok; tabi eğer Nvidia’a özel PhysX hesaplamalarını zorlamayı planlamıyorsanız.

Neden mi böyle konuşuyoruz? Çünkü 2K Czech Mafia 2’nin sistem gereksinimlerini açıkladı. Hemen bir göz atalım.

Minumum Sistem İhtiyacı:

  • İşletim sistemi: Microsoft Windows XP (SP2, SP3) / Windows Vista / Windows 7
  • İşlemci: Pentium D 3Ghz veya AMD Athlon 64 X2 3600+ (Çift çekirdek) ya da yukarısı
  • Bellek: 1.5 GB
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro veya daha iyisi
  • Sabit disk: 8 GB

Önerilen Sistem İhtiyacı:

  • İşletim sistemi: Microsoft Windows XP (SP2, SP3) / Windows Vista / Windows 7
  • İşlemci: 2.4 GHz Dört çekirdekli bir işlemci
  • Bellek: 2 GB
  • Grafik kartı: Nvidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 veya daha iyisi
  • Sabit Disk: 10 GB

Mafia 2 Araba

Gördüğünüz gibi buraya kadar sorun yok. PhysX’ efektleri ile akıcı bir oyun için önerilen sistemler ise şöyle:

  • İşletim sistemi: Microsoft Windows XP (SP2, SP3) / Windows Vista / Windows 7
  • Minumum işlemci: 2.4 GHz Dört çekirdekli bir işlemci
  • Önerilen işlemci: 2.66 GHz Core i7-920
  • Bellek: 2 GB

PhysX Medium:

  • Grafik kartı minumum: NVIDIA GeForce GTX 260 (veya daha iyisi) NVIDIA 9800GTX (veya daha iyisi) PhysX işlemleri için ayrılmış grafik kartı. 
  • Grafik kartı önerilen: NVIDIA GeForce GTX 470 (veya daha iyisi).

PhysX High:

  • Grafik kartı minumum: NVIDIA GeForce GTX 470 (veya daha iyisi) ve Nvidia  9800GTX (veya daha iyisi) PhysX işlemleri için ayrılmış grafik kartı.
  • Grafik kartı önerilen: NVIDIA GeForce GTX 480 ve NVIDIA GTX 285 (veya daha iyisi) PhysX işlemleri için ayrılmış grafik kartı.
  • Önerilen sürücü: 197.13 veya daha yenisi.
  • NVIDIA PhysX için önerilen sürücü: 10.04.02_9.10.0522.

Mafia 2’nin sistem gereksinimleri oldukça makul gözüküyor. PhysX için istenen PC ise biraz uçuk. Ve hatırladığım kadarıyla ilk defa bir oyun Nvidia’nın, PhysX’i gelişitiren Ageia’ı  satın almasından sonra ayrı bir fizik kartı istiyor. PhysX, Mafia 2’de görselliğe ne kadar katkıda bulunacak bunun da peşinde olacağız.

Son olarak Mafia 2 resim galerimize buradan ulaşabilirsiniz.

171 Yorum

  1. Ziyaretçi

    Sözde ageia ayrı fizik kartı üretecekti,ama nvidia hemen çakallissimo edalarında ayarlamış.

  2. mamad

    Phsyx’in hiçbir halta yaramadığını şuan tekrar anlamış bulunuyorum. Nvidia’nın çakallıkları devam ediyor.

     

    Şaşırdığım nokta ise bu oyunun en az dx10 api’si ile oynanabilecek olduğu söylentilerinin yalan yanlış şeyler çıkması. Bu sözlere ben de inanmaya başlamıştım,i zira bu oyun 2007’de duyurulduğunda saçma gelse bile oyun sunulana kadar Vista’nın sorunlarının çözülmüş olduğu bir işletim sistemi ve yeni bir api’nin de kullanımda olacağı belliydi. Bu durum gerçekleşti ancak o başta söylenen en düşük dx10 hikayeleri yalan oldu. Güzel haber, hâlâ win7’ye tam olarak geçiş yapmamış benim gibi kullanıcılar için özellikle.

    • Tahir Meylani

      PhysX’i orta ve üst seviyede açabilmek için evet iki ekran kartı gerekiyor.

      Ekran kartlarından biri sadece PhysX için çalışacak yani.

  3. Skyr3x

    Parasal konualrdan dolayı orta seviye için Pointofview 9800 GT alıcam (inşallah) HD3650 fire verdi miladı doldu (DDR3 512 mb 😀 ) . Alamasam bile yine oynayabilirim 🙂 . Gerçi hakkını da vermek lazım HD3650nin DDR3 olduğu için GTA IV de kasmadan sorunsuz oynayabiliyordum 🙂 (25 FPS ile) Normal de bir sistemim var küçük bir servet değil. Dolar 1.2 iken 450 liraya toplamıştım sadece kasayı :)..  PhysX için ise Tam bir elektrik canavarı demekki.

  4. slm ben mehmet

    abi benim ekran kartı 128 mb kasa 1 gb  çekirdek yok sizce kaldırırmı pc de bomboş

  5. alper

    arkadaşlar ben oyunu full grafikte,phsyx mediumda gayet akıcı bir şekilde oynuyorum. win 7 farkı var directx yüzünden. xp de oynadıgnız zaman kasıyor biraz. 2.50 core 2 duo,4 gb ddr 3 ram,256 bit-512 mb Nvidia 9600Gt ekran kartım var

  6. Cankut

    Mehmet Arkadaşım 1.si Oyun İçin 2 Gb Ram Lazım Ekran Kartı En Az 1 Gb Olacak Oyunda 7 Gb Sen En İyisi Bu Oyunu İnt Cafede Yada Playsatationda Oyna

  7. MUAMMER

    Pc 1 : AMD Athlon 64 Processor 3000+ işlemci
    ASUS K8N 754 Socket Ana kartı
    ATI Readon 9550 256 MB Ekran Kartı
    1,00 GB Kingston RAM

    Diger bilgisayarimin özellikleri
    Pc 2 : Amd Athlon XP 3200+ 790 Mhz Ram 1,5 gb Ekran karti : 512 hard disk 160 gb
    Mafia 2 oyunu oynayabilirmiyim bi bilgi verirseniz sevinirim

  8. erkn

    HP
    İşlemci Core 2 Duo 2,00
    RAM 4 GB
    Ekran Kartı 2 GB
    Kapasite 160 GB HDD

    kaldırırmı rahat oynarmıyım ?

    • burak

      işlemciden kaybedersin kasma sorunu yasayabılırsın bütcen varsa yeni bir tane al tavsiyem

      • Asım

        İntel(R) CORE(TM) i3 CPU M370 @ 2.40Ghz 2.40Hz
        3 GB Ram Bellek
        64 Bit İşletim Sistemi
        1750Mb Ekran Kartı Yani (2GB Ekran Kartı Yani)

        Kaldırırmı Kardeşim ?

  9. Barış

    Abi yeni alıcağım laptop 1 gb ekran krtlı intel i5 ram 4 gb kaldırırmı medium yada highda oynaya bilirmiyim ?

  10. Burak

    İşlemci: Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 @ 1.80GHz
    RAM : 1 GB
    Sistem Türü : 32 bit İşletim Sistemi,x64 tabanlı işlemci

    Win8 kullanıyorum pc daha yeni format atıldı oynayabilirmiyim sizce ?

  11. Mert

    Gençler bende win 7 var ama oyun açılmıyo mesela bu oyunda indirdim
    dosyayı açıyorum resimler bilmemneler gösteriyo diğerinde sistem bişeyi arıyo anlamadım gitti

  12. Çağrı

    Arkadaşlar benim pc de 3 gb ram 1.5 GB ekran kartı var mafia 2 oyununu kasmadan oynayabilirmiyimm ??

  13. Alican

    İşlemci: Intel® Core™2 Duo Processor E6300 2M Cache, 1.86 GHz,1066 MHz FSB

    Ekran kartı: AMD Redeon HD 5500 (1 GB)
    RAM: 2 GB
    Sistem: 64 bit windows 7 ultimate

    Arkadaşlar kaldırırmı sizce acil cevap pls ?

    • yanıtcı

      bak benim bilgisayar 8GB ram 3GB ekran kartı

      4Çekirdek

      İŞLEMCİ HIZI: 5.60
      bu özelliklerde olursa fena kaldırır

      • burak

        alakası yok aslında kaldırır ama sadece highda oynarsın yoksa genede sistem yeterli

  14. Alican

    Ekran kartı: AMD Redeon HD 5500 (1781 MB) ymiş pardon . yani 2 gb diyebilriz

  15. rüzgar

    benim ram 4gb ekran kartım 1 gb 3.60 ghz amd işlemci 64 bit sizce rahat kaldırırmı benim düşüncen kaldırırı ama genede bilmiom yani

    • burak

      kaldırır kardes mediumda rahat oynarsın tabi ekran kartını yazarsan ona göre cevap veririm

  16. semih

    intel pentium d işlemci 3.08 ghz
    1 GB DDR2 ATİ RADEON HD 3650 EKRAN KARTI 3GB RAM
    EKRAN KARTI 128 BİT
    YALNIZ OYUN AÇILIRKEN KASILMA OLUYOR NEDENİ NEY OLABİLİR BİLGİSİ OLAN BANA CEVAP YAZABİLİRMİ?

    • burak

      sistemin ölü kardes hepsi yetersiz bu oyuna göre sistemi komple değiştir bütcen varsa tabi

  17. kenan

    4 gb drr3 ram
    intel Pentium r 2.80 ghz
    2 gb ekran kartı
    windows8 işletim sistemi
    1gb video belleği kasarmı sizce

  18. ufuk

    RAM 2gb

    işlemci intel cole 2duo Cpu 4600 2.4ghz

    ekran kartı 256 mb dxd9

    en düşük grafikle oynayabilrimiyim ?

  19. Muahmmed Akat

    Arkadaşlar Benim Sistem Şu

    AMD A8 4.0GHZ 16 ÇEKİRDEKLİ İŞLEMCİ
    32GB KİNGSTON HPERX RAM
    6GB AMD 328BİT EKRAN KARTI
    2TB TOSHIBA HDD

    KALDIRIRMI
    NOT:EZİK EZİK PCLERİNİZ VAR

    • Anan

      Olum Sistemin İyi Diye Burada Artistlik Yapma Velet Velet Yürü Git Şuradan Almıyım Ayağımın Altına

  20. ismail

    benim ekran kartı 256 lıktı kaldırıyodu sizinki kaldırmıyosa büyük sorunvar demektiryani

    • yanıtcı

      indirdiyseniz açın kasma yaparsa bilgisayarınızı kapatıp açın ve oyunu silin çünkü bilgisayarınız çökmesini istemiyorsanız dedimi yapınnnnn

  21. Göko

    benim ekran kartı modifiyeli aga
    nvidia geforce 310m ama prototype 2 yi kasmadan oynuyom bundan daha çok şey istiyo bide
    işlemci 2.50ghz istiyo
    ram 4gb istiyo
    ekran kartı nvidia Nvidia Geforce GTX670M istiyo
    ama ben kasmadan oynuyom

  22. Erdem

    Benim Pc Tam Oluo 😀
    Windows:XP
    Ram:2GB
    Ekran Kartı:1GB
    İşlemci:Çift Çekirdek 3.00 = GHZ:6.00 GHZ

  23. Görkem Can Ergezer

    Benim Bilgisayar 2cb ram 1cb ekran katı 32bit kaldırmasın gerekte ama pxy midir nedir bi hata var ve program durduruldu hatası var bana çözüm bulurmusunuz lütfen

  24. aytek salih

    Windows Version: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 32-bit

    Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz

    Graphics Card: ATI Radeon HD 4300 Series

    RAM: 2.0 GB yüksek çözünürlükte kasarmı

  25. Kemal

    Muahmmed Akat
    Arkadaşlar Benim Sistem Şu
    AMD A8 4.0GHZ 16 ÇEKİRDEKLİ İŞLEMCİ
    32GB KİNGSTON HPERX RAM
    6GB AMD 328BİT EKRAN KARTI
    2TB TOSHIBA HDD
    KALDIRIRMI
    NOT:EZİK EZİK PCLERİNİZ VAR

    La Üçkağıtçı A8 Serisinde Nerde 16 Çekirdek Var
    Daha Ramin Adını Yazamamışsın
    328 Bit Ekran Kartını Sülalenmi Üretti

  26. furkan

    oynu yüklerken bilgisayar hata verdi “bu oyun bilgisayarınıza göre değil” diye . Bilgisayarım w 8 acaba oyüzdenmi demiş olabilir

  27. baki

    arkadaşlar bnm pcm de 20 gb ram/512ati ek kartıı/2.8 işlemci en düşük ayarda oynayabilirmiyim

  28. selçuk

    Merhaba arkadaşlar ben bu oyunu oynamak istiyorum bilgisayarımın özellikleri şöyle özellikler işlemcim intel quad core 2 3ghz ekran kartım nvdia geforce gt420 2gb 128 bit 3 gb ram sizce yüklenirmi yüklense bile donarmı

  29. Ömer Burak

    Quard qore 4 çekirdek 2.33 Ghz işlemci 4 gb ram 1 gb harici Ati Radeon HD 4600 series (4650) sıkıntı yaratır mı ?

  30. ahmet

    Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz x 2 ‎(3.06Ghz)‎
    Ram : 2.5 gb
    GPU : AMD Radeon HD 5570 ‎(PS3.0/VS3.0)‎
    VRAM : 1.0 GB sizce kaldırırmı ?

  31. etka

    İntel core i3 4000m 2.40 ghz cpu 4 cekirdek
    intel hd graphics 4600 2 gb ekran karti
    4gb ram orjinal windows 8.1 64 bit isletim sistemi
    bu pc mafia 2 gta 4/5 blur fifa 13 gibi oyunları kaldırır mi

  32. EFE

    arkadaşlar benim bilgisayar win8 çalışırmı diye dert etmeyin bende sorunsuz çalıştı 🙂

  33. İlkay

    İşlemci:İntel(R) Pentinum(R)4CPU 3.00GHz

    Ram:4gb Ram

    Ekran Kartı:ATI Radeon 9550/X1050 Series

    Sizce Düşük Ayarlarda Kaldrırımı?

    • Mehmet

      Birazcık Zor Be Kardeşim Ram Kurtarıyoda İşlemci Ekran Kartı Sınıfta Kalmış :/ Bence :ATI Radeon 9550/X1050 Series

      Bu Kartlar Sadece Bilgisayarı Açmak İçin Değilmi?
      İmkansız Yani

      Ama Söyle Yapabilirsin İdarelik

      1.2.4 GHz Dört çekirdekli bir işlemci
      2.Atı Radeon Hd Pro 5500 Veyağ Üstü Alırsan Toplamda 600Tl İle Yırtarsın 2.el Alarak Ama Sana Diyim 1000Yap Daha iyisini Al 😉 K.g

  34. Adsız

    Arkadaşlar Dün Pc Topladım Özellikler Şöyle Ultura Açarmı Donmadan
    ————————————————–
    İşlemci:AMD A10 7850K Soket FM2+ 3.7GHz 4MB Cache 95W 32nm İşlemci + R7 GPU
    ————————————————–
    Ram:GSKILL 8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram
    ————————————————–
    Ekran Kartı:Sapphire R9 290 TRI-X GDDR5 4GB 512Bit AMD Radeon DX 11.2 Ekran Kartı
    ————————————————–
    Sizce Ultra Ayarlarda Kasarmı Artslik Sorusu Değil Ben Pek Bilmiyorum Abimin Pc’si Gta4’ü En Yüksek Ayarlarda 60Fps Oynatıyor Lütfen Cevap Verin

  35. kubat

    Benim pc msi ( ayrıntılı özelikleri bilmiyom k.b). Ram’i 4gb ama ekran kartı 64mb kaldırırmi ?? (Kaldirmaz diye tahmin ediyom :/)

  36. Bllalalalalala

    Benim Bilgisayar:
    Windows 7 Ultimate Server Pack 1 2009
    4GB RAM
    1,5 TB Alan
    2,93 Ghz
    Ekran Kartını Bilmiyorum.

  37. da

    gençlerr benim bilgisayar win 8 çalışmıyo torrentle indirdim ilk önce xinput1_3.dll hatası verdi indirdim ekledim tıklıyorum açılmıyo hiç bişey olmuyo işlemlerde gözükmüyo yardım ediiin

  38. kemal

    arkadaşlar benim pc 2 gb ram var ekran kartı 512 kaldırımı oyunu çok merak ediyorumda lütfen yardımcı olurmusunuz

  39. MagicMan

    Bilgisayarım KaLDIRIRMI :
    İntel Core DUE 2 T5870 2.00 GHZ
    4 GB RAM
    DİRECXT 11
    2 GB EKRAN KARTI (intel 4)
    1366 X 768 ( 60 hız ) WİN 7 Ultimate x64bit

  40. emre

    yaaaa ben oyunu açabiliyorum ama kapattıktan sonra bilgisayar ekranı kafayı yiyor ne yapmalıyım?

  41. kenan

    arkadaşlar bende i5işlmeci ve geforce gtx75ti ekrankartı var ben bu özelliklerle mafia 2yi rahat bir şekilde hiç kasmadan oynayabilirmiyim…

  42. kenan

    arkadaşlar bende i5işlmeci ve geforce gtx750ti ekrankartı var ben bu özelliklerle mafia 2yi rahat bir şekilde hiç kasmadan oynayabilirmiyim…

  43. samet

    pc sistemlerini yazan arkadaşlar siz teknoloji özürlümüsünüz orda yazıyo bakın bu kadara basit 😀

  44. Kaan KCTURK

    arkadaşlar benim sistemim

    işlemci:intel(R)core(TM) i3 CPU M 330 @ 2,13 GHz

    Bellek(ram):4 gb

    İşletim sistemi:win7 32bit

    Ekran kartı:amd mobility radeon hd 5000 series 2gb

  45. Mafia 2

    benim bilgisayarın özellekleri:
    İşlemci:Intel(R)Pentium(R)D CPU 3.00GHZ(2CPUs) 3.0 GHz
    Bellek:1022 mb
    ekran karyı:Nvidia Geforce 7300 SE (509mb)
    sizce düşük ayaralarda kaldırırmı

  46. Free GameS

    Benim Sistem Gereksinimleri:
    İntel Celeron 1.40 Ghz 1400 Mhz (2Cpu
    Ekran Kartı:İntel [HD]Graphics
    Ram:4Gb
    __________________________________
    Ama Açıyor 😀 Hemde Kasmasız Oynuyorum…:)

  47. Onur

    Merhaba arkadaslar benim sistem gereksimim win 7 64 bit intel core 2 300 hız 4 cekirdek 500wat power 6 gb ram ve nvidia dx11 2gb 128 ekran kartim var acaba nasıl olur

  48. AhmetXX

    Arkadaşlar merhaba, Sistemim şu: 2.80 GHz İntel İ2 Duo Çift çekirdek işlemci, Windows 7 32 bit, 3 GB DDR2 RAM, 2 GB NVIDIA Geforce GT 730 ekran kartı. Yüksek ayarda kaldırır mı ve kasar mı?

  49. Furkan

    Arkadaşlar Ram 2 GB
    İşşemci İntel Pentium 2.80 GHz
    Win8 32 bit
    Ekran Kartı Nvida Geoforce 7300 SE/7200 GS /1263 MB
    KASARMI

  50. oZan

    tahır malı yalan atma 2 ekran kartı fılan eskı pc de var mafıa2 2gb ram 1gb ekran kartı amd radeon 5570 series bunla full grafiklerde oynamıstım kasmadan

  51. Atakan

    amd athlon(tm) II x3 435 processor 2.90
    2 gb ram
    32 bit
    ati readon 4600 hd 1 gb
    rahat kaldırır mı bnm bu sistemden düşük laptopumda kaldırıyodu ama o intel’di ?

  52. sedat

    intel core duo 2 e4600 2.40ghz
    ram 3gb
    intel 945g 128mb 32bit

    mafia2 kaldırır mı?
    mafia 2 yi yüklesem açsam bilgisayar çökmez dimi?

    gardaşlar acil cevap verin lütfen

  53. Emirhan şimşek

    Beyler benim eken karım 194 mb 1.5 gb ram var 40gb boş alan var kaldırırmı

  54. emirhan

    işlemci pentium(r)dual-core cpu 2.5 ghz
    ekran kartı 855 mb 2 gb ram var kaldırırmı cevap verin pls

  55. ömer

    kardeşim benim pc 8 gb ram 4 ekran kartı ama oyun donuyo [C] toplam 303 gb 173 gb boş yeri var ama nie donuyo bu oyun

  56. muhammed

    benim bilgisayarımın 2GB ram 1GB ekran kartı var sizce mafia 2 yi kaldırırmı acil cevap.intel işlemcili.

  57. yiğit

    Abi benimki kaldırırmı?:
    Intel® Core™ i5-5200U Processor, 2.2GHz (3M Cache, up to 2.7GHz)
    İşletim Sistemi Windows 10
    Ekran 15.6’//LED Back-lit//Slim 200nits//HD 1366×768 16:9//AG//NTSC:45%
    Bellek 4 GB DDR-III
    Sabit Disk 2.5″ 500 GB
    Ekran Kartı NVIDIA® GeForce® 920M – 2 GB DDR3
    Ethernet Kartı 10/100/1000 Mb/s
    Bluetooth Var
    Kamera VGA web camera (Fixed type)
    Kart Okuyucu Var
    Kablosuz Ağ Kartı 802.11bgn+Bluetooth 4.0 (Single band)
    Bağlantı Noktaları 1x Headphone-out & Audio-in Combo Jack, 1x RJ45 LAN Jack for LAN insert, 1x VGA Port (D-Sub), 1x HDMI, 1x USB 2.0, 2x USB 3.0
    Marka ASUS

  58. Ömer Faruk

    2 gb kingston ram
    1 gb nvidia 9500 gt ekran kartı 128 bit
    pentinum 4 3,06 işlemci

    Kaldırırmı sistem ?

  59. umut

    beyler acil cevap sistemim:
    İşlemci : Amd Phenom X4 9750 2.4Ghz (4 Çekirdek)
    Ekran Kartı : Asus EAH3450 512mb 64bit 400mhz
    RAM : 1GB Kingston 667Mhz + 1GB Kingston 800Mhz (Yani 2GB Kingston)
    Kaldırır mı ? Kaldırsa da neyde kaldırır kaç fps alırım ?

  60. ERTAN

    S.aleyküm arkadaşlar benim pc nin özellikler:
    İşletim sistemi: Windows7 64 bit
    İşlemci: intel 2.0 ghz
    ram:2048
    ekran kartıda: 748 mb diyo kaldırırmı sizce acill ?

  61. Ahmet cemal

    Arkadaşlar atı 5450 var ama oyun 800×600 de oynatıyor nedenini söylerseniz mutlu olurum

  62. hasan ozer

    intel pentium e6500 2m 2/94 ghz
    2 gb ram
    Nvidia GeForce 8600

    windows 7 pro 34 bit kaldirirmi

  63. Enver

    Sistem:intel corei3 2.10ghz 4 çekirdek Windows 7

    Ram: 2gb ddr3
    Ekran kartı:520m cuda 1gb nvidia
    Drectx:11
    Ultrada oynarmıyım

  64. Muhammedali Bayık

    Arkadaşlar Benim Pc Özellikleri
    Ram 5 gb
    Ekran karti 2 gb
    Hafıza 1000gb
    Işlemci İntel Core 2.3ghz
    Açarmı

  65. kerem

    bilgisayarım baya kötü ama ufak bir donma bile yok
    sistemim:
    intel pentium dual core 2.6 ghz
    2 gb ram
    nvidia 9600GT 1gb

  66. Atakan

    İşlemci:Intel(R) Celeron(R) CPU N2830 @ 2.16GHz 2.16 GHz

    Yüklü Bellek (RAM):2,00GB (kullanılabilir miktar:1,88 gb)

    Sistem türü:64 bit işletim sistemi x64 tabanlı işlemci

    beyler windows 8.1 kaldırır mı

    • Necipcan

      bilader oyun ekran kartı onemlı o harıc hepsını yazmıssın suan yeterlı goruyorum ama ram alman lazım cunku 2 gb 64 desteklemez en az 4 lazım

  67. Necipcan

    i5 49950 3.3 ghz turbo öod 3.7 cıkabılıyor
    8 gb ram
    asus nvidia geforce 730 4gb 128 bıt ekran
    930 gb hardısck
    kaldırırmı ????

  68. Metin

    2 GB Ram 1.75 Kullanilabilir İşlemci: AMD ATLHON 2 X2 240 Processor 2.8 GHZ 32 bit Ekran kartı Nvida geForce 7025 889 MB en düşük ayarlarda oynayabilrmiyim kardesim

  69. METEHAN SANENE

    bnim 2 pc var biri oyun icin biri internet içim 1. pc intel in i7 işlemci 1200w kaynak ve su soğutucu titan x ekran kartı 64 gb skıll ram 2tb hafıza 1.5 tb kullanılabilir
    ve asusun bitane anakart var ismini bilmiyom 645 aldım 2. pc intel i3 işlemci 4gb ekran kartı marka gbyt gbyt marka ana kart 16gb ram 1tb hafıza 755 gb kullanılabilir

  70. yunus emre

    Intel(R) Core(TM) Duo CPU E4500 @ 2.20 GHZ 2GB Ram DDR2 32 bit işletim sistemi
    Ekran Kartı NIVIDIA 7200 GS 256/1 GB KASARMI ? LÜTFEN CEVAPLAYIN

  71. huseyn

    intel core i7 1696mb yani 1 gb 2.20 ghz 6gb ram 444gb hdd windows 7 kaldirirmi lutfen soyleyin gta 4 kaldiriyor yani bununda kaldirmasi klazim donarmi? ve low medium high hangisi olucak?

  72. zahid

    intel (R) core(TM)i5-3337U cpu@ 1.80ghz 8.00 gb ram isletim sistemi 64 bit 1792 mb ekran karti acarmi

  73. zahid

    gerizekali baris 8 gb ramda acilmazmi ne tur adamlar var ya kardesim acilir rahat oynarsin ben de acildi bunlara inanma

  74. tilki11

    benım ram 6 gb ekran kartı nvıdıa 660max ıslemcı hızı 2.5ghz kaldırırmı sizce arkadaşlar

  75. HASAN

    Sistem turu 64 bit

    Ram 4 gb

    İslemci.amd a43300apu wit redeon hd gradchis 2.50ghz

    Sizcce kasarmı

  76. Ali

    İşlemci:İnttel Pentium 4 Cpu 3.00 Ghz
    Ram:2 GB
    Sistem:32 bit
    Ekran kartı :İntel Chipset Family (rakamlar var ama uzun biraz onun için yazmadım )
    Kaldırır mı ? Low ayarlarda olsa bile söyleyin lütfen!

  77. Ali

    İşlemci:İnttel Pentium 4 Cpu 3.00 Ghz
    Ram:2 GB
    Sistem:32 bit
    Ekran kartı :İntel Chipset Family (rakamlar var ama uzun biraz onun için yazmadım )256 mb

    Kaldırır mı ? Low ayarlarda olsa bile söyleyin lütfen!

  78. soner

    selam i5 8gb ram 2+4 ekran kartı var gta5 ve far cray4 ü çok rahat oynuyorum ama mafia 3 kasıyor nedeni nedir biln var mı

  79. soner

    intel core i5 4210u cpu @1.70ghz 2.40 ghz 8 gb ram 64 bit işletim sistemi +64bit tabanlı işlemci wndows 10 pro 2+4 gb ekran kartı var ekran kartıda iyimiş sordum ama mafia3 ü kasıyor nedeni nedir gta5 ve far cray 4 oynuyorum hiç bir sıkıntı yok kasma masma yok yani

  80. Mehmet Buğra

    Benim PC 2.2 GHz 4gb ram 4 GB ekran kartı Intel HD grafik Intel çörek i3 kaldırır mı arkadaşlar

  81. muhammet

    lutven cevap verın ıslemcı ıntel i5 3.20 ghz turbo 4gb ram 320 gb hdd kasmadan oynuyabılırmıyım

  82. Kemal Toydemir

    HOCAM ŞU SİSTEM KALDIRIRMI PLEASE DAHA YENİ TOPLADIM 400 E DEĞİŞTİRMEK İSTEMİYORUM :

    Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz 2.33GHz

    4GB Ram

    64 bit işletim sistemi

    AMD Radeon R7 200 SERİES 2048 MB Ekran kartı

    Kaldırırmı ???

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

css.php