Infamous

Son zamanlarda süper kahraman temalı oyunlarda karma olayı ne kadar popüler oldu değil mi? Aslında bu durumun sebebi oldukça açık: Oyuncular artık kendilerinin üzerinde hiçbir kontrole sahip olmadığı, etkileşimli film gibi akıp giden oyunlar yerine verdikleri kararların ana karakteri ve/veya oyun dünyasını etkilediği oyunları tercih ediyorlar. Zira içinde bulundukların dünyanın yaşadığına ancak o şekilde ikna oluyorlar. Infamous’ın eksik olduğu noktalar olsa da birçok sandbox (açık çevrelerde geçen oyunlara verilen isim) oyununun hedefleyip bir türlü başaramadığı nefes alan bir oyun olmayı beceriyor (biraz sonra yiğidi öldüreceğim için hakkını yememeye çalışıyorum).

Infamous

Projenin başında, Playstation 2’deki Sly Cooper serilerinden tanıdığımız ve piyasada kendini ispatlamış bir yapımcı olan Sucker Punch’ın ismini gördüğümde tamam demiştim, PS3’ün kütüphanesine bir tane daha ‘PS3 aldıran exclusive’ geliyor. Sonuçta takım deneyimliydi, yaratılan proje önceden hiç denenmemiş bir şey değildi (en güncel örneklerinden birisi Talha Turhal arkadaşımızın incelediği Spiderman: Web of Shadows olsa gerek), tek kuşkum oyunun kendini tekrar edip etmeyeceği ve senaryo derinliği konusundaydı. Üzülerek söylüyorum ki bu kuşkularım gerçek oldu…

Yazıya ilişkin TGForumz tartışmamıza katılın…

Bir cevap yazın