Homefront PC Sürümünden Detaylar

Call of Duty ve Battlefield çoklu-oyuncu dinamiklerinden ortak özellikler taşıyan bir çoklu-oyuncu modu sunmasını beklediğimiz Homefront’un PC ayrıntıları açıklandı.

Lafı fazla uzatmadan detaylara bakalım.

  • Oyunun PC sürümünde araçlar birinci şahıs ve üçüncü şahıs olarak kontrol edilebilecek. Ayrıca, helikopter kullanımında üç zorluk seviyesi olacak. Bunlardan biri simülasyona yakın olacak.
  • Homefront Steamworks destekli olacak (Valve fanları da alabilir).
  • Oyunda “practice mode” olacak. Yani, oyunseverler çevrımdışı pratik yapabilecekler.
  • 32 kişiye kadar destek sağlayan dedicated server desteği olacak.
  • Klan desteğinin yanı sıra oyunun PC versiyonunda daha ayrıntılı maç istatistikleri bulunabilecek.
  • Tüm araçlar joystick ile kontrol edilebilecek.
  • Yardımcı pilot için ekstra özellikler olacak.
  • Nvidia 3D desteği olacak.
  • Arayüz ve fare kontrolü PC için özel olarak geliştirilecek.
  • PC oyuncularının desteğine göre daha sonra mod desteği gelebilir oyun için.
  • İzleyici desteği olacak.
  • Hile için VAC desteği olacak.

Homefront 3

Kaos Studios’un geliştirdiği Homefront, 11 Mart’ta piyasaya sürülecek. Battlefield Bad Company 2 ve Call of Duty oyunlarından sıkılanlar için yeni bir heyecan verebilecek mi, Homefront? Hep beraber göreceğiz.

1 Yorum

  1. Uğur Yurtsever

    Umarım field of view (görüş açısı) ile ilgili bir ayar koyarlar. Zira oyunun alpha-beta testlerinde silahın ekranda tıpkı Bad Company 2’de olduğu gibi gereğinden fazla yer kapladığını (daha çok konsol oyuncularına yönelik, fov neredeyse 50-60) görüp canım sıkılmıştı. DICE bu konuda bir ayar koymayıp birçok PC oyuncusunu üzmüş ve aslında oyunlarını yalnızca konsol kullanıcılarını düşünerek tasarladıklarını göstermişti (hala inatla inkar edenler olabilir tabii bilemem). Zira tecrübeli FPS oyuncuları bilir ki 50-60 fov ile bir FPS oyunu oynamak küfür gibidir. 🙂

    Geliştirici konsolu ise yanlış hatırlamıyorsam oyunun alpha versiyonunda açılabiliyordu. Umarım oyun çıktığında bir değişiklik olmaz. Unreal motoru kullanan bir oyunda konsol erişimi sunmamak gibi bir yanlış yapmazlar herhalde.

Bir cevap yazın