God of War III’ü FPS Olarak Düşünebiliyor musunuz?

Şimdi alttaki oyun içi görüntüyü Kratos’un gözlerinden oynadığınızı hayal edin: Ellerinizi zavallı Helios’un boynuna dayamış, kafasını koparmak için devamlı X’e basıyorsunuz ve siz X’e bastıkça Kratos daha bir sıkı asılıyor boynuna. Ancak şöyle bir durum var: Bu sekans bittikten sonra da oyunu Kratos’un gözlerinden oynamaya devam edeceksiniz. Kulağa garip geliyor değil mi? Anlaşılan oyunun sanat yönetmeni Ken Feldman için hiç de garip bir durum değil, hatta “dahice”.

God of War Screenshot

Bu sahneyi Kratos'un gözlerinden oynamak fena olmasa da bütün oyunu o şekilde oynamak? Sizi bilmem ama ben almıyım.

“Bu fikrimi oyun yönetmeni Stig Asmussen’e açtım ancak pek sıcak bakmadı” diyor Feldman. “Sanırım fikrin içindeki dahiliği göremedi.” Açıkçası bende göremiyorum, tamam, bazı sahneleri Kratos’un açısından görmek oldukça keyifli olabilir ancak oyunun tamamını bu şekilde oynamak fikri bana da oldukça absürd geliyor.

Bir cevap yazın