Elder Scrolls V: Skrim’de Görevler Hiç Bitmeyecek

Bethesda’dan Todd Howard, oyunun görev sistemini anlatıyor.

2011’in en çok beklenen oyunları bir bir raflarla buluşmaya başladı. Şimdi sırada Bethesda’nın Elder Scrolls V: Skyrim’i var. Oyun PC, PS3 ve Xbox 360 platformları için yarın piyasada olacak. İlk inceleme puanlarına bakılırsa bu son 24 saat geçmek bilmeyecek.

Bu arada oyunun yönetmeni Todd Howard’dan da heyecanımızı artıracak yeni açıklamalar gelmeye devam ediyor. 

Wired.com‘a konuşan Howard, oyunun görev sistemiyle ilgili çarpıcı bilgiler vermiş. Öyle ki Howard’a göre oyun hiç bitmeyecek bir görev akışı ve sonsuza kadar oynamak isteyeceğiniz bir heyecan sunacak.

Aslına bakarsanız Skyrim’in oyundaki ilerleyişimize göre yeni görevler oluşturacak yepyeni bir görev sistemine sahip olacağı daha önce açıklanmış ve biz de sizlerle paylaşmıştık. Lakin bu kez yapılan “hiç bitmeyecek” vurgusu kulağa biraz korkutucu gelmiyor değil. Sanırım en son isteyeceğimiz şey hiç bitmeyecek bir oyun, her ne kadar muhteşem olsa da.

Tabii bunlar genellikle ufak görevler olacak. Ayrıca Howard, oyundaki farklı gruplar ve taraflar için de birçok görev yapabileceğimizi ve bunların da biz oynadıkça rastgele yaratılacağını belirtiyor. Bir satıcıya suikast düzenleme veya bir mücevheri çalma gibi birçok görevle karşılaşabileceğiz. Hatta bir görev, bizi daha önce keşfetmediğimiz bir bölgelere de gönderebilecek.

Howard’a göre bu yeni görev sistemi, Skyrim’in en büyük özelliklerinden biri olan çevresel hikaye anlatımını başarılı bir şekilde destekliyor. Skyrim’in dünyası minik sürprizlerle ve ufak ama ilginç hikaye parçacıklarıyla dolu ve biz Skyrim’in dünyasını keşfettikçe bütün bunlar da bir araya gelip bir bütünün önemli parçalarını oluşturacaklar.

Oyun dünyası, Skyrim’i diğer oyunlardan ayıran önemli noktalardan biri. Gerçek ve inandırıcı bir hisse sahip ve keşfetmesi eğlenceli.

Todd Howard’ın söylediklerinin doğruluğundan şüphemiz yok. Ancak bütün bunlar bir araya gelince karşımıza uzun süredir beklediğimize değecek muhteşem bir deneyim çıkacak mı? Sanırım bu sorunun yanıtını vermek için birkaç gün daha beklememiz gerek.

Şimdilik oyunun keşif ve savaş mekaniklerini anlatan bu yeni videoyu izlemekten başka çaremiz yok.

İyi seyirler.

7 Yorum

  1. gouranga

    Umarım ilk stalkerdaki gibi git köpek öldür, şuradaki mutantları temizle tadında tekrar eden şekilde olmaz bu bitmeyen görevler. Böyle birşey olacaksa hiç olmasın daha iyi.

  2. onur_

    Valla dostum öyle olacak gibi duruyor. Ama ilk puanlar feci cidden. 10’lar 9.5’ler. Yine bi erken şişirme vakası değilse bütün bi yılın hayal kırıklığını üzerimizden alır. 😀

  3. Oruç Dim

    01:28- 01:30 arasında adam nedense ata büyü atıyor. Atla arasında ne tür bir husumet var anlamadım. Belki oyunun hikayesinde adamla atın arasındaki düşmanlık işleniyordur gerçi.

  4. Oruç Dim

    Evet “courage” yazıyor ama at dönüp kaçmaya çalışıyor onu atmadan önce nedense ancak “courage”dan kurtulamıyor at. Bir de hiç bir şey yapmıyor, öylece bakmaya devam ediyor. Anlayamadım o büyünün ne olduğunu.

    • gouranga

      Köprü de savaşan adam da aynı büyüyü yiyor. O atın köprüdeki adamın olduğunu düşünüyorum ben. Binek hayvanlarımız bize yardım edecek mi acaba bu oyunda? Eğer öyleyse dostsa da düşmansa da aynı büyüyü atmak normal.

      Bir de diğer yandan bakalım, adam biz yıllarca cs_italy deki masum tavuğu neden kestikse o yüzden o büyüyü ata atıyor da olabilir. 🙂

Bir cevap yazın