Call Of Duty: World At War

Call Of Duty: World At War

Komutanın arkadaşımıza yaptığı işkence cezasız kalmayacak elbette.

Komutanın arkadaşımıza yaptığı işkence cezasız kalmayacak elbette.

Call of Duty serisi dördüncü oyunuyla bizi günümüzde geçen bir savaş hikâyesiyle buluşturduktan sonra tekrar İkinci Dünya Savaşı’na dönüyor… Ancak bu sefer önceki oyunlardan oldukça farklı bir bölgeye gidiyoruz: Pasifik. Evet, Call of Duty beşinci oyunu World At War ile bizi ABD’nin İkinci Dünya Savaşı’na taraf olduğu Pearl Harbor baskınından hemen sonrasına; ABD ile Japonlar arasında geçen İkinci Dünya Savaşı’nın en kanlı cephesine götürüyor. Ancak oyun daha önce Medal of Honor: Pasific Assault oyununda olduğu gibi sadece Pasifik cephesinde geçmiyor. Oyunun ilerleyen bölümlerinde bir Rus keskin nişancı olarak Rus güçlerinin ağır bombardıman altında Berlin’e ilerleyişinin içinde buluyoruz kendimizi.

Call Of Duty: World At War

Japon adalarının bubi tuzaklarıyla dolu ormanlarında zor anlar yaşayacağız.

Japon adalarının bubi tuzaklarıyla dolu ormanlarında zor anlar yaşayacağız.

İkinci Dünya Savaşı oyunlarından midemiz bulanmaya başladığı halde bu yeni Call of Duty oyununun yine bu savaşı konu almasına sanırım hiçbir oyunseverin itirazı olmayacaktır. Lakin ne serinin daha önceki oyunlarında ne de oldukça sinematik kurgulanmış Medal of Honor: Pasific Assault oyunu dışında, bu çok özel, Pasifik cephesine konuk olmamıştık. Özellikle serinin dördüncü oyunuyla oynanışın ve grafiklerin oldukça gelişmiş olması, bu yeni İkinci Dünya Savaşı oyununu heyecanla karşılamamızı sağlıyor.

Call Of Duty: World At War

Yükleme ekranlarında bize görevi ve o anki koşulları anlatan hoş animasyonlar ve videolar bekliyor.

Yükleme ekranlarında bize görevi ve o anki koşulları anlatan hoş animasyonlar ve videolar bekliyor.

Bu sefer yapımcı koltuğunda daha önce konsollar için Call of Duty 2: Big Red One ve PC oyuncuları tarafından PC’ye çıkarılmadığı için çok eleştirilen Call of Duty 3’ü geliştiren Treyarch var. Dinozor oyuncular kendilerini, efsaneleşmiş Die By The Sword serisinden tanıyacaklardır.

Yazıya ilişkin TGForumz tartışmamıza katılın…

2 Yorum

  1. Emirhan

    Pasifik cephesindeki haritalarda biraz daha serbest takılabilmeliydik diye düşünüyorum. Yine de bölüm tasarımları tansiyonu ve aksiyonu sürekli en tepede tutacak şekilde tasarlanmış. Pasifik cephesinin durağanlığı ise oldukça heyecanlı bir uçak bölümüyle unutturulmaya çalışılmış.

    Bu söz doğru olmayabılır çunkü
    her japon adasında nerde bir yere ayak atsak
    tek mermıyle ölme ihtimali var
    Bu da oyunu zevkli yapmış
    Serbest takılmamak iyi olur
    Zor ne kadar iyi olursa o kadar iyi olur

Bir cevap yazın