ATi’nin yeni Catalyst 3.2 sürücüleri

Sürücü güncelleme meselesine eskisinden çok daha fazla eğilen ATi, yeni Catalyst 3.2 sürücülerini ve ilgili “Control Panel” eklentisini

burada kullanıcılara sundu. Bu sürümün özellikle R250 serisinde (Radeon 8500, Radeon 9000, Radeon 9100) vertex shader performansını artırdığı ileri sürülüyor. Bu sürümde düzeltilenler ise şöyle:



* RealOne Player ile oynatılan videolardaki görüntü bozulmaları ve hata mesajı.

* Combat Flight Simulator 3’de 4x Anti-Aliasing ile gçrülen doku bozulmaları.

* ATI-9700-NPRHatching demosunun 2x Anti-Aliasing 1024×768 32bpp ayarındaki görüntü bozulmaları.

* Nascar 2003’de D3D 8.1 ayarında, ana menüde Replay Studio seçilirse görülen doku bozulmaları.

* 1024×768 32bpp’de AGP hızı 8x’den 4x’e düşürüldüğünde bu ayarın tutmaması.

* Hardware Acceleration kaydırma çubuğu None’a geririldiğinde sistemin reset atması.

* ATI Direct3D bölmesinde “Wait for VSync” ayarı artık reboot gerektirmiyor.

* Myth 3’de, 1600×1200 2xFSAA ayarında Save game ekranında artık bozulma olmuyor.

* There uygulamasında Pbuffer açıldığında artık segmentasyon ihlal hatası çıkmıyor.

* Nascar 2003 beta’da OpenGL ayarında Daytona single race seçimi artık sistemi kilitlemiyor.

* 3D Winbench 2000 v1.1 ile Anisotropic ve Linear Mipmap Anisotropic Quality testleri artık mümkün.

* Windows 2000 sürücüsü artık iki reboots gerektirmiyor.

* TV’yi ikinci görüntü birimi olarak 1024×768 16bpp ayarlamak artık DVD görüntüsünün diğer diğer CRT veya LCD üzerinde görünmesini engellemiyor.

* 16bpp ve FSAA açıkken 3D Pipes (OpenGL) ekran koruyucu artık Preview modda düzgün gösteriyor.

* 1024×768 32bpp’de Application preference kısmından TRUFORM seçeneğinin seçilmesi artık Myth III’de kilitlenmeye neden olmuyor.

* Clone Mode Options kısmında OTM Theatre Mode ayarları arasında geçiş artık Apply butonunun devre dışı kalmasına neden olmuyor.

* Harry Potter II oyununda 1024×768 32bpp’de 4x Anti-aliasing’in açılması artık sistemi kilitlemiyor.




Bir cevap yazın