Ramazan Bayramınız Kutlu Olsun!

Nokia’nın İlk Çift Hatlı Cep Telefonları C1-00 ve C2-00 Belli Oldu: Özellik Listesi ve Resimler

Beğendiniz mi?

Nokia, inadını kırdı ve ilk çift hatlı cep telefonlarını (C1-00 ve C2-00) önümüzdeki aylarda piyasaya sunacağını açıkladı.

Cep telefonu sektörünün lider ismi Nokia, ilk çift hatlı cep telefonlarını duyurdu. Bu telefonlar giriş seviyesi kullanıcıları hedef alıyor ama iki telefon arasında bayağı fark var. Hemen bu telefonları tanıyalım.

C1-00

Nokia C1-00

Nokia C1 bu yılın üçüncü çeyreğinde piyasaya sunulacak ve Avrupa marketlerindeki satış fiyatı yaklaşık 30 Euro olacak. Bu telefonu satın alanlar dahili el feneri, FM radyo, 3.5 mm kulaklık çıkışı, altı hafta pil ömrü gibi özellikleri karşılarında bulacaklar. Yalnız kötü bir haberimiz de var; her ne kadar bu cep telefonuna iki adet sim kartı takılabiliyorsa da aynı anda sadece bir adet sim hattını kullanabiliyor. Diğer sim kartına geçiş için telefonun ayarlarını değiştirmeniz gerekiyor muhtemelen.

C2-00

Nokia C2-00

Nokia C2-00

Nokia C2-00 ise 45 Euro’dan bu yılın dördüncü çeyreğinde piyasaya sunulacak. C1-00′ın aksine C2-00 her iki sim kartını da aktif olarak kullanabilecek. Ayrıca bu cep telefonunun 32 GB’a kadar microSD desteği de sunduğunu da hatırlatalım.

Son olarak her iki telefon da VGA kamera, kısıtlı 3G özellikleri ve Bluetooth desteği ile geldiğini söyleyelim. Açıkcası fiyatlar çok uygun gözüküyor; özellikle makul fiyata çift hatlı cep telefonu arayanlar için. Fakat C1-00′ın pek ilgi göreceğini sanmıyorum çünkü ikinci hattın aktif olmadığı bir telefonu kim ister ki?

C1-00 ve C2-00′ın da bu telefonların son adı olmadığını biliyoruz. Nokia, ürünlerin çıkışına yakın telefonlara uygun bir isim bulacaktır.

34 Yorum

  1. Kadir KARAMAN

    Nokia C20-00 cep telefonunu ürettiği için teşekkür ederim.Hemen alacağım.Çünkü daha önce nokia cep telefonu kullandım üstüne telefon tanımam.Hiç arıza vermedi 8-10 senede.Cift hattım olması nedeniyle general mobil aldım fenerbahçe patentli almaz olsaydım.4 şefer tamire ğitti sonunda köşede duruyor aman arkadaşlar sakın olaki generalmobile ait telefon almayın isteseler bedeva versinler.NOKİAYI YAPANLARA TEŞEKKÜR EDERİM.ADAM GİBİ ADAMLAR TELEFON YAPIYORLAR .NOKİADAN ŞAŞMAYIN

    • hakan özkanca

      nakia dan sasmayın ayrıca cok en az virüs yayan telefon bende çift hatlı cıkmasını bekliyorum 4 gözle milyonlarca tsk nokia ya…

      • Can

        atı alan üsküdarı geçti.nokia geç kaldı.çıkardığı çift hatlı telefonlarda da hiç bir özellik yok,trvırı telefonlar.bu saatten sonra çift hattı ancak symbian 40,symbian 60,sybian 60^ telefonlarına koyarsa tutar,yoksa biri beklemeli çift telefon,diğeri kamerasız çift telefon,yok en fazla 2 mp.kamera ve 10 mb.hafıza koyduğu telefonlar hava alır.

  2. bahriyaman

    merhabalar

     

    bende  platınıum  çift hatlı telefon aldım.

     turkiye  garantili  telefon.

     arızası bile bi  aceayıp  bu telefonların.kimsyee tavsıye etmem. ben akıllanmadım bi daha çift hatlı telefon aldım. yıne  aynısı oldu  bi suru sorun cıkardı.

     içft hatlı  teelfon şart oldugu için  bunu  almalıyım.

    samsung bi ara orjinal  çift hatlı cıkardı  ama nere  gitt, hangi model  tam hatırlayamıyorum, bilen  varsa  soylesın arkadaslar…

     

     birde   bu telefonlar ne zaman  piyasaya  suruluyor

    • Ziyaretçi

      Samsung B5702  bahsetıığın tellefon bu olsa  gerek elne aldığındda bıraz kabaymıs dedirte bılır ama  arkdasım ben aldm yaklasık 3aydırda kullanıyorum cokda memnunum tabıkı nokianın yerını tutmaz ama işim gereği hatlarımın aktıf olması gerek kullanımıda cok basit sağlamda tavsiye ederim

      • yavuz

        merhaba arkadaşlar herkez bi şekilde bu telefonları kullanıyoruz ama iyi ama kötü yanlız ben B5702 kullanıyorum çok kolay ve güzel kullanımı var bi kaç arkadaşımada tafsiye ettim aldılar hepimiz memnunduk taaaki 1,5 yıl kullanana kadar bu süreden sonra düzen tutmuyor servise 4 kere götürdüm aynı arızadan şikayetçi oldun telefon haftalarca onlarda kaldı her seferinde bişey yok dediler verdiler ordan alıyorum işe geliyorum arıza yapıyor bu B5702 telefonlar fabrika çıkışlı hatalı bana göre böyle çünkü aynı sorun diğer arkadaşlarımdada var , kendi kendine reset atıyor masada dururken , konuşurken ve telefonun çekmediği yerlerde , git gel yaparken garanti süresini doldurdu servis ve iade edemedim burdan şiddettele kınıyorum samsungu ve şiddetle tafsiyem alacak varsa almasın yazık paranıza , ben işin parasında değilim insanı keriz yerine koyuyorlar ona isyanım , saygılar

    • Ziyaretçi

      samsungun 1 den fazla cifthatlısı var benle irtibata gecerseniz yardımcı olurum telefon toptancısında calısıyorum

    • berra

      ben eşime samsungun ılk cıkardıgı cıft hatlı telefonu aldım.ıkı yıl kullandı dışı çok çabuk dökuluyo telefonun sonra o fıre verdı mecurıyetten tekrar samsung marka aldık fakat bır öncekı aldgımızın bı kaç özellıgını gelıştrmışler adınıda degıstırmısler ama aynı telefon.ıkı yıl olmak uzzere telefonun yıne dısı dökulmus durumda ayrıca agırlasıyorkapanıyor bazen şaşırıyor teklefon.telefon nıcın konusma yapabılmek ıcın,her bır yenı özellik telefonun işlevliğini artırsada kullanım ömrunu azaltıyor.zamanla isteklere cevap vermıyo
      ilk modeli d600 ıkı sene sonra b5702 adı altında cıkardı ıkısıde aynı telefon suanda d 600 yok zaten.

      .

      • Halit

        bende G 600 kullandım üç sene sonunda tel i parçaladım fakat tel süperdi hiçbisorun çıkarmadı onunda metalik kaplamasındaki boya çözünmüştü tabiki sebep o değil biranlık kızgınlık hiç nokia kullanmadım menü sistemine içim sinmedi kaplaması hakkında bilgim yok yine samsung kullanıyorum

    • samsug e 2232

      samsung E 2232 CİFT HATLI COK GÜZEL BEN KULLANIYORUM HİC BİR SORUNYASAMADIM

  3. sarter

    şuraya bakın ya.Türkçe’yi katleden bütün şahışlar burada toplanmış.Okurken ne yazdığını anlamaya çalışıyorum.Türkçe’yi katledenlerde Türkçe’nin teröristidir ki pkk’dan pek farkı yok.

     

  4. levent

       valla uzun süredir nokia kullanıyorum ama şu ilk çeyrek işini kaldırsınlar hemen satışa çıksın bekliyoruz.şu an 3 telefon kullanıyom başka telefon almam iyiki çıktı

  5. ismail gürer

    bende telefoncuda çalışıyom arkadaslar çift hatlı da nokıa o kadar basarılı olamıycak bence hatta kendini bitircek çünkü zaten nokıa başlı başınca sorun samsung lar on numara 5702 5722 5212 modeller harika bi cihaz tavsiye ederim

  6. Motan

    C2-00 iş ile özeli bir araya getirebilecek gibi gözüküyor, bir de 3G özelliği olsaydı! Fiyat çok ucuz, sanırım herkesce alınabilir olması için, çift hat Nokia imajı başarılı olursa daha özellikli (geniş dokunmatik ekran, 3G, işletim sistemi vs.) çift hatlılar gelecektir Nokia’dan bütçesi geniş kullanıcılar için…

    C1-00 ise Nokia sitesinde gösterilmemiş bile, pek de satılmaz zaten aynı anda iki hattı da kullanılamıyorsa…

  7. Metin

    ŞU NOKİA CEP TELEFONLARDA BİRDE OTOMATİK SES KAYIT SİSTEMİ YAPSA ÇOK İYİ OLUR TÜM GÖRÜŞMELER KAYIT ALTINDA OLUR

    • Halit

      2000 li yıllarda Motorola C250 diye bir model vardı ve 3 dk. karşıdaki konuşmaları kaydedebiliyordu. benim ilk tel im o idi. Nokia o teknolojiye hala ulaşamadı mı yazık Nokia ya.

  8. righteous

    Samsung D 880 ilk çıktığı gün eşim için almıştım (Eşim hor kullanmasına rağmen ) hiç arıza yapmadı çok da güzel telefon
    nokia o kadar başarılı olamaz özelliklerden de zaten belli çok vasat bir telefon yapacak alınmaz.

    Samsung yeni çıkarttığı çift hatlı telefonları var alınırsa gene samsung alınır diğer markalara hiç bakmam bile…

  9. yusuf

    Yaklaşık üç yıldır Samsung D880 kullanıyorum çok memnunum mükemmel bi telefon Nkia’yı kullanmadığım için yorum yapamayacağım

  10. Bahtiyar

    Halen elimde samsung C5112 çift hatlı telefon var çokta güzel,yaklaşık 2 yıldır da sorunsuz kullanıyorum,yaklaşık 10 yıldır 2 hattım var,nokia da benzer bir telefon çıkarırsa bakar incelerim,daha önce hep nokia kullanmıştım,bakakta görek,elimdekinden çok daha kullanışlı ise alırım,yoksa değiştirmem,24 saat 2 hattımda aktif.
    Bilgilerinize sunulur.

  11. selami

    Ben General Mobile Q300 kullanıyorum .Dual sim kard Wi-Fi var ve 2 senedir kullanıyorum ve memnunum.Tek dezavantajı bir hattan konuşurken diger hatı arayanlara ulaşılamıyor mesajı gitmesi.

  12. demir onur gencal

    arkadaslar ben samsung cep telefonunun 5212 dıye super muthıs bır modelı var onu kullanıyorum harıka bır telefon cıft cekırdek ıslemcılı ıkı hatta aynı anda aktıf hatta bırıyle konusurken dıgerınden cagrı geldıgınde uyarı gelıyor sıze ve ekranda arama var dıye tel calısyor ayrıca gorumse esnasında konusmaları ıstersenız kayıt edebılıyrsunuz harıka bır teknolojı her ozellıklede kendını aşmış bu telefon samsunga tesekkur edıyorum

  13. Ziyaretçi Dadas

    Arkadaslar Samsungun 7722 modelini kullaninda iki hat neymis görün dahada nokia kullanmasiniz iki hatli bir telefon ben bir yili askindir kullaniyorum cok memmunum.

    • Ziyaretçi

      Merhaba,
      Samsung çift hatlı kullanıyorum ve kulaklık sesi ve yavaşlığı yüzünden hiç memnun değilim. Bugün Nokia nın çift hatlı piyasaya sunacağını öğrenince çok sevindim. bir an önce bize de ulaşır inşallahhh…..

  14. rabiya gözal

    BENCE TELEFONDA NOKIADAN ŞAŞMAYIN………..BAŞKA MARKA TANIMAM ÜSTÜNE BUGÜNE KADAR İLK TEL ÇIKTIĞINDAN BERİ HEP NOKIA KULLANDIM HEPTE MEMNUN KALDIM…..HERKESE TAVSİYE EDERİM………..

  15. Ronin06

    arkadaşlar ben yaklaşık 2 yıldır “Çift Hatlı General Mobile DST SENSE” kullanıyorum ve çok memnunum. Hiç bir sorun yaşamadım ve iki sim kartta aynı anda aktif ve çalışyıyor. Bence böyle cihazlra biraz da şans işi valla bazen iyi bazende kötü çıkabiliyor…..

  16. Ziyaretçi

    merhabalar arkadaşlar ben general mobile dst 10 çift hat kullaniyorum 4.5 sene ol memnunum sorun yok nokia ariza yapmiyormu saniyorlar bazi arkadaşlar ariza yapiyor ve yaptı

  17. danger

    Nokia çok iyi telefon değil asla ama kullanışlı kolay bir telefon. Çift hatlı olarak tercih etmemin sebebi.Nokia son zamanlar teknolojiye ayak uydurmada geçikiyor ve geride kaldı isminin değerini yitiriyor.

  18. kespircan

    lg gx 500 çift hatlı telefon kullanıyorum telefonun menüsü çok iyi simler arasında ekrandan geçiş yapabiliyorsun samsung değil de lg seçmemin tek sebebi buydu zaten. samsunglarda sim geçişlerini arama yapmadan önce mutlaka yan tuştan yapmanız lazım geçişi unutursanız sürekli sim 1 den arama yaparsınız ayrıca samsung çift hatlılar çok servise geldiği için almamıştım. ama lg de çok donma yapıyor. dokunmatiği de çok kötü. telefonu kontrol edemiyorsun. şimdi bir de nokia deneyeceğim. bakalım bu nasıl çıkacak.

  19. ahmet

    Kadir KARAMAN ARKADAŞA KATILIYORUM DST 1907 ALDIM MİLYON KERE PİŞMANIM 4 SEFER TELPA ‘YA ONARIMA GİTTİ AYNEN GERİ DÖNDÜ ARIZAYI YAPAMADILAR ŞİMDİDE KULLANICI HATASI BAHANESİNE SIĞINDILAR MAHKEMEYE VERDİM NEZAKETEN YAPILAN YAZIŞMALARADA CEVAP VERMİYORLAR TELEFON ALACAKSANIZ SERVİSİNE BAKIN

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

css.php